צלקות וסימני מתיחה

מוכח קלינית, בטוח ויעיל

טיפולים בטוחים ואפקטיביים

הגיע הזמן להיפטר מהמבוכה הכרוכה בחטטי אקנה, צלקות או סימני מתיחה

כאשר אנו חווים תאונה או פציעה קלה, הגוף שלנו עובד על מנת לתקן את הנזק מהר ככל האפשר. הוא מתמקד ביצירת צלקת במהירות האפשרית, מבלי להתחשב במראה האסתטי שלה. סימני מתיחה עשויים להופיע כתוצאה מהריון או משינוי קיצוני במשקל או במבנה הגוף. סיבי האלסטין המצויים בדרמיס נשברים במקום להימתח, ואזורים עמוקים יותר של העור נחשפים.
צלקות אקנה הן תוצאה של תגובת הגוף לאקנה חריף, כאשר מנגנון ההגנה שלנו משחרר אנזימים עוצמתיים, אשר פועלים לא רק על הבקטריה, אלא גם גורמים נזק לרקמה הסובבת.

הגיע הזמן להיפטר מהמבוכה הכרוכה בחטטי אקנה, צלקות או סימני מתיחה

כאשר אנו חווים תאונה או פציעה קלה, הגוף שלנו עובד על מנת לתקן את הנזק מהר ככל האפשר. הוא מתמקד ביצירת צלקת במהירות האפשרית, מבלי להתחשב במראה האסתטי שלה. סימני מתיחה עשויים להופיע כתוצאה מהריון או משינוי קיצוני במשקל או במבנה הגוף.
סיבי האלסטין המצויים בדרמיס נשברים במקום להימתח, ואזורים עמוקים יותר של העור נחשפים. צלקות אקנה הן תוצאה של תגובת הגוף לאקנה חריף, כאשר מנגנון ההגנה שלנו משחרר אנזימים עוצמתיים, אשר פועלים לא רק על הבקטריה, אלא גם גורמים נזק לרקמה הסובבת.

כיצד פועל הטיפול של Ellipse ?

הטיפול באמצעות (®Ellipse Selective Waveband Technology (SWT יכול להביא לשיפור משמעותי במצב רקמת הצלקת, במיוחד בצלקות הנובעות מטראומה או מהליך כירורגי.
הטיפול משיג זאת באמצעות יצירת תגובה וסקולרית בכלי הדם שמסביב לצלקת, אשר, בתורה, מובילה להחלפת וחידוש הקולגן.
טיפול הלייזר Frax 1550nm פועל תוך יצירת 'איים' זעירים של חימום וגרימת נזק מבוקר באיזור המוקף בעור בריא ונורמלי.
כאשר הגוף מתקן את הנזק המבוקר, מוחלף הקולגן בכל איזור הטיפול, בצורה אסתטית יותר מכפי שהיה לפני כן.
מחקרים הראו כי שילוב בין טיפול Ellipse בSWT שבעקבותיו טיפול, Frax 1550 מביא לתוצאה משופרת, המצריכה פחות טיפולים.

כיצד פועל הטיפול של Ellipse ?

הטיפול באמצעות (®Ellipse Selective Waveband Technology (SWT יכול להביא לשיפור משמעותי במצב רקמת הצלקת, במיוחד בצלקות הנובעות מטראומה או מהליך כירורגי. הטיפול משיג זאת באמצעות יצירת תגובה וסקולרית בכלי הדם שמסביב לצלקת, אשר, בתורה, מובילה להחלפת וחידוש הקולגן. טיפול הלייזר Frax 1550nm פועל תוך יצירת 'איים' זעירים של חימום וגרימת נזק מבוקר באיזור המוקף בעור בריא ונורמלי. כאשר הגוף מתקן את הנזק המבוקר, מוחלף הקולגן בכל איזור הטיפול, בצורה אסתטית יותר מכפי שהיה לפני כן. מחקרים הראו כי שילוב בין טיפול Ellipse בSWT שבעקבותיו טיפול, Frax 1550 מביא לתוצאה משופרת, המצריכה פחות טיפולים.

כמה זמן נמשך הטיפול?

טיפול Ellipse Frax 1550 כולל בדרך כלל מריחת קרם אלחוש מקומי, אותו מורחים 30-40 דקות לפני תחילת הטיפול.
הטיפול עצמו עשוי להימשך בין 15-45 דקות, תלוי בהיקף האיזור המיועד לטיפול.

באילו בעיות ניתן לטפל?

טיפולי Ellipse Frax 1550 מסוגלים לטפל ברוב סוגי הצלקות וסימני המתיחה. התוצאות הטובות ביותר תראינה במקרים בהם הצלקת או סימן המתיחה נוצרו בזמן האחרון, בניגוד לצלקות ישנות ודהויות.
צלקות קלואידיות (כאשר הצלקת מתפשטת אל מעבר למקום הפציעה המקורי) דורשות על פי רוב טיפול מקדים באמצעות זריקות סטרואידים – הרופא המטפל יספק ייעוץ בקשר לכך. ל – Ellipse יש הגדרות קבועות מראש עבור סוגי עור שונים, המבטיחים העברת כמות אנרגיה מדוייקת, המתאימה בדיוק לכל סוג ומרקם עור.

כמה טיפולי Ellipse דרושים לי?

טיפול Ellipse Frax 1550 כולל בדרך כלל מריחת קרם אלחוש מקומי, אותו מורחים 30-40 דקות לפני תחילת הטיפול.
הטיפול עצמו עשוי להימשך בין 15-45 דקות, תלוי בהיקף האיזור המיועד לטיפול.

האם עלי לנקוט אמצעי זהירות כלשהם לפני ואחרי הטיפול?

טיפולי Ellipse Frax 1550 מסוגלים לטפל ברוב סוגי הצלקות וסימני המתיחה. התוצאות הטובות ביותר תראינה במקרים בהם הצלקת או סימן המתיחה נוצרו בזמן האחרון, בניגוד לצלקות ישנות ודהויות. צלקות קלואידיות (כאשר הצלקת מתפשטת אל מעבר למקום הפציעה המקורי) דורשות על פי רוב טיפול מקדים באמצעות זריקות סטרואידים – הרופא המטפל יספק ייעוץ בקשר לכך.
ל – Ellipse יש הגדרות קבועות מראש עבור סוגי עור שונים, המבטיחים העברת כמות אנרגיה מדוייקת, המתאימה בדיוק לכל סוג ומרקם עור.

האם הטיפול כואב?

תיתכן אי נוחות קלה בעת הטיפול, לכן אנו ממליצים על שימוש בקרם מאלחש. לאחר התפוגגות השפעת הקרם ייתכן ותתפתח תחושה הדומה לכוויית שיזוף קלה.

תמונות לפני ואחרי הטיפול

הצטרפו עכשיו לתוכנית ההכשרה המתקדמת שלנו

לשאלות ובירורים: 03-6030078