רוזציאה ונגעים וסקולריים אחרים

מוכח קלינית, בטוח ואפקטיבי

טיפולים בטוחים ואפקטיביים

מחלת עור כרונית

המשפיעה בעיקר על נשים (אך גם על גברים) מעל גיל שלושים ומתבטאת באדמומיות קבועה באיזורים שונים בפנים. התופעה שכיחה בעיקר אצל בעלי עור בהיר ולעיתים נראית כמו תפרחת אדומה ואף כפצעונים קטנים.
את התפרחת תחושת צריבה ובחלק מהחולים גם בעיניים דומעות ומגורות. נגעי כלי דם הם תוצאה של כלי דם מרובים או גדולים במיוחד, אשר נוצרו מתחת לעורך. נגעים אלה באים לידי ביטוי במגוון צורות וגדלים, ויכולים להופיע בכל מקום על פני הגוף.
הם מתפתחים בשלל צורות, כולל כתמי לידה, נימים שבורים, התפשטות אדמומיות, אנגיומות ועוד. מעתה, כבר אין צורך לקבל אותם כתאונה מלידה או כמחיר שאנו משלמים בתהליך ההזדקנות.

מחלת עור כרונית

המשפיעה בעיקר על נשים (אך גם על גברים) מעל גיל שלושים ומתבטאת באדמומיות קבועה באיזורים שונים בפנים. התופעה שכיחה בעיקר אצל בעלי עור בהיר ולעיתים נראית כמו תפרחת אדומה ואף כפצעונים קטנים. את התפרחת תחושת צריבה ובחלק מהחולים גם בעיניים דומעות ומגורות. נגעי כלי דם הם תוצאה של כלי דם מרובים או גדולים במיוחד, אשר נוצרו מתחת לעורך. נגעים אלה באים לידי ביטוי במגוון צורות וגדלים, ויכולים להופיע בכל מקום על פני הגוף. הם מתפתחים בשלל צורות, כולל כתמי לידה, נימים שבורים, התפשטות אדמומיות, אנגיומות ועוד. מעתה, כבר אין צורך לקבל אותם כתאונה מלידה או כמחיר שאנו משלמים בתהליך ההזדקנות.

האם יש לך רוזציאה?

רוזציאה עשויה להיות טורדנית. אנשים אחרים אולי לא יבחינו בהתפשטות האדמומית על פניך, או בכלי הדם הקטנים (הקרויים טלאנגיקטסיאס) באותה מידה שאת תבחיני בהם. הרופא המטפל שלך עשוי לבקש ממך לערוך רישום על מנת לסייע בזיהוי הגורמים המחמירים את מצב הרוזציאה, וטיפול Ellipse יכול לסייע בהפחתת הסימפטומים.

האם יש לך רוזציאה?

רוזציאה עשויה להיות טורדנית. אנשים אחרים אולי לא יבחינו בהתפשטות האדמומית על פניך, או בכלי הדם הקטנים (הקרויים טלאנגיקטסיאס) באותה מידה שאת תבחיני בהם. הרופא המטפל שלך עשוי לבקש ממך לערוך רישום על מנת לסייע בזיהוי הגורמים המחמירים את מצב הרוזציאה, וטיפול Ellipse יכול לסייע בהפחתת הסימפטומים.

במה ניתן לטפל?

הטיפולים היעילים ביותר הם אלה המתבצעים במטופלים בעלי עור בהיר, שאינם שזופים בעת הטיפול. ככל שהניגוד בין עורך לכלי הדם גדול כך הטיפול יהיה קל ויעיל יותר. עם זאת, ל-Ellipse יש טיפולים ייעודיים עבור סוגי עור שונים, המספקים את כמות האנרגיה המדוייקת, המתאימה לגוון העור הייחודי שלך.

כיצד פועל הטיפול של Ellipse?

פולסים קצובים, קצרים ובטוחים לשימוש (הקרויים 'טכנולוגיית I2PL של Ellipse'), מכוונים אל העור.
המערכת מסננת את האור כדי להבטיח כי אורכי הגל בהם נעשה שימוש נספגים בהמוגלובין הנמצא בתוך כלי הדם בהם קיימת הבעייה. האור מומר לחום, אשר הורס את החלבון שנמצא בדפנות כלי הדם, מה שמביא להיעלמות הדרגתית של כלי הדם לאחר הטיפול. על מנת להבטיח הולכת אור מיטבית, שכבה דקה של ג'ל (כגון זו שנעשה בה שימוש בבדיקת אולטרסאונד) תימרח על עורך לפני הטיפול.

האם עליי לנקוט אמצעי זהירות מיוחדים לפני ואחרי הטיפול?

חשוב להימנע מחשיפה לשמש, למתקני שיזוף ולתכשירי שיזוף לפני ואחרי תקופת הטיפול. חשיפה שכזו תפחית מיעילות הטיפול. מומלץ גם להימנע מעישון ארבע שעות לפני תחילת הטיפול.
באופן כללי, לא נדרש טיפול מיוחד כלשהו לאחר תום הטיפול, אך בעלי עור רגיש יכולים להניח קומפרס קר (או בד קר ולח) על הפנים מייד לאחר הטיפול או להשתמש בקרם ייעודי המומלץ על ידי הרופא המטפל.
לאחר הטיפול, יש להימנע מחשיפה לאור השמש במשך 30 יום, גם אם לא מורגשת דלקתיות באיזור המטופל.
אם יש צורך להיחשף לשמש, יש להשתמש בקרם הגנה בעל מקדם הגנה SPF 30 לפחות.

כמה זמן נמשך הטיפול ב-Ellipse?

משך הטיפול תלוי בגודל האיזור המיועד לטיפול ובמספר כלי הדם הדורשים טיפול. טיפול אחד נמשך בדרך כלל בין 10 ל-20 דקות.

האם הטיפול כואב?

בטיפול מסוג זה אין כל צורך בהדרמה, ומטופלים רבים מתארים אותו בטיפול שאינו כואב כלל, או לכל היותר כתחושת צביטה קלה מלווה בתחושה של חום עדין, המתקבלת לאחר בילוי בשפת הים ביום שמשי.

לכמה טיפולים אזדקק?

מספר הטיפולים תלוי במיקום הטיפול ובמספר כלי הדם בו. מחקרים קליניים אישרו כי בדרך כלל נדרשים בין 1-4 טיפולים, במרווח של כחודש בין טיפול אחד למשנהו.

תמונות לפני ואחרי הטיפול

הצטרפו עכשיו לתוכנית ההכשרה המתקדמת שלנו

לשאלות ובירורים: 03-6030078