Intense Age Defence

הליך דו-שלבי פשוט וללא כאבים, לעצירת סימני ההזדקנות.

אפקטיבי יותר מקרמים, עדין יותר ממחטים.

האם את מוכנה להחזיר את סימני הזמן לאחור?

טיפול Intense Age Defence עושה שימוש באור יעיל ואפקטיבי המוקרן ממנורת-מבזק, יחד עם ספריי Intense מסוג Ellipse Photo Spray, על מנת להפחית במהירות ולדחות את סימני ההזדקנות.

האם את מוכנה להחזיר את סימני הזמן לאחור?

טיפול Intense Age Defence עושה שימוש באור יעיל ואפקטיבי המוקרן ממנורת-מבזק, יחד עם ספריי Intense מסוג Ellipse Photo Spray, על מנת להפחית במהירות ולדחות את סימני ההזדקנות.

האם זה כואב?

לא! טיפול Intense Age Defence מבוסס על דרכם הטבעים של תאים להתרבות, יותר מאשר על אנרגיית החום הנוצרת על ידי המנורה. עוצמת האור צומצמה לרמה שאינה גורמת לחוסר נוחות כלל, או ברמה מזערית בלבד.

מהו טיפול Intense Age Defence?

טיפול Intense Age Defence הוא הליך בן שני שלבים:
1.) ראשית, העור מרוסס בספריי Intense מסוג Ellipse Photo Spray. יש למרוח כמות נדיבה על כל שטח הפנים ולעסות בעדינות אל תוך עור הפנים. יש לחזור על הפעולה בכל חמש דקות במשך שעה. Intense של Ellipse Photo Spray יגרום לעורך לקלוט אור בצורה טובה יותר ויפעל לעידוד יצירת קולגן.
2.) לאחר הריסוס, ג'ל שקוף (דומה לג'ל בו נעשה שימוש בבדיקות אולטרסאונד) נמרח על עור הפנים. מפעיל Ellipse יבזיק מן המנורה אל הפנים, ויבצע שלושה מעברים על איזור הטיפול הרצוי. הטיפול כולו נמשך כ-20 דקות.
מחקרים מאשרים כי שלושה טיפולים יביאו לתוצאות אופטימליות.

האם עליי להכין את עורי לטיפול? וכיצד לטפל בו בין הטיפולים ולאחריהם?

הקליניקה בה יתבצע הטיפול תמליץ לך להשתמש בג'ל Intense מסוג Ellipse Exfoliating Gel (או תכשיר דומה) לפחות למשך שבוע לפני הטיפול ב- Intense Age Defence. מטרתו של ה-Exfoliating Gel היא להסיר תאי עור מתים, מה שיאפשר חדירה טובה יותר של קרני האור אל תוך העור.בין טיפולים, קרם Intense מסוג Eclipse Renewing Day Cream SPF15 יאיץ את חידוש תאי העור שלך.
יגן מפני חזרתם של קמטים ויעניק לך הגנה מפני קרינת UV. אם צפוייה חשיפה לאור השמש, מומלץ להשתמש גם בקרם הגנה.

האם חובה להשתמש גם בתרסיס וגם במנורה?

כן! השפעת Intense Age Defence נגרמת ע"י שילוב הספריי ועוצמת האור יחדיו. הסינרגיה בין השניים מביאה לתוצאות ומחקרים מראים כי טיפול באמצעות מרכיב אחד בלבד מן השניים אינו יעיל.

כמה מהר עובר טיפול Intense Age Defence?

שיפור במראה העור והפחתת כמות הקמטים העדינים יחלו באופן הדרגתי מחודש ועד חצי שנה לאחר הטיפול. זאת משום שתהליך בניית קולגן חדש באופן 'טבעי' מצריך זמן.

האם תרסיס Intense מסוכן?

לא. משום שכמות המרכיב הפעיל קיימת בו ברמה נמוכה מאוד, %0.5, בהשוואה לכ-20% בקרמים אחרים בתחום.
כיוון שהקרם משתמש בליפוזומים* על מנת להעביר את המרכיב הפעיל אל מתחת לשטח הפנים של העור, התרסיס מבטיח תוצאות טיפול אפקטיביות עם בטיחות ונוחות גבוהות יותר מכל שיטה סטנדרטית אחרת. יש רק לזכור לעצום את העיניים בעת הריסוס.
*ליפוזומים מגבירים את חדירות העור למרכיב הפעיל ובכך הוא חודר עמוק מתחת לשטח הפנים של העור.

תמונות לפני ואחרי הטיפול

הצטרפו עכשיו לתוכנית ההכשרה המתקדמת שלנו

לשאלות ובירורים: 03-6030078