עור עם נזקי שמש

מוכח קלינית, בטוח ואפקטיבי

טיפולים בטוחים ואפקטיביים

מי לא רוצה מראה צעיר ורענן?

במשך השנים, עורנו מזדקן כתוצאה מנזקי השמש ומהפחתה בייצור הקולאגן. מופיעים בו קמטים, כתמים (פיגמנטציה), נמשים ופגעים אחרים. הטיפולים של Ellipse לעור שניזוק מאור השמש (Skin Rejuvenation או Photorejuvenation) מסייעים בשמירה על מראה צעיר ורענן יותר.

מי לא רוצה מראה צעיר ורענן?

במשך השנים, עורנו מזדקן כתוצאה מנזקי השמש ומהפחתה בייצור הקולאגן. מופיעים בו קמטים, כתמים (פיגמנטציה), נמשים ופגעים אחרים. הטיפולים של Ellipse לעור שניזוק מאור השמש (Skin Rejuvenation או Photorejuvenation) מסייעים בשמירה על מראה צעיר ורענן יותר.

כיצד פועל הטיפול של Ellipse?

טיפולי Ellipse לעור שניזוק מהשמש יגרמו לעורך להיראות חלק יותר באמצעות העלמת או טשטוש כתמי גיל, אדמומיות ופיגמנטציה לא מאוזנת. מרקם עורך ישתפר ונשים רבות אף מדווחות כי השימוש באיפור הפך קל יותר בזכות הטיפול. הטיפולים הפופולריים ביותר הם טיפולי פנים, אך ניתן לטפל בכל איזור בגוף.
על מנת לעשות זאת, פולסים קצובים, קצרים ובטוחים לשימוש (הקרויים 'טכנולוגיית I2PL של Ellipse'), מכוונים אל העור.
המערכת מסננת את האור כדי להבטיח כי אורכי הגל בהם נעשה שימוש נספגים בהמוגלובין הנמצא בתוך כלי הדם העדינים ובמלאנין שבכתמי הפיגמנטציה. כאשר תאים המכילים כמות רבה של מלאנין והמוגלובין עוברים את הטיפול, אזור המטרה מתחמם ומתפוגג בתוך כמה אלפיות שניה.

כיצד פועל הטיפול של Ellipse?

טיפולי Ellipse לעור שניזוק מהשמש יגרמו לעורך להיראות חלק יותר באמצעות העלמת או טשטוש כתמי גיל, אדמומיות ופיגמנטציה לא מאוזנת. מרקם עורך ישתפר ונשים רבות אף מדווחות כי השימוש באיפור הפך קל יותר בזכות הטיפול. הטיפולים הפופולריים ביותר הם טיפולי פנים, אך ניתן לטפל בכל איזור בגוף. על מנת לעשות זאת, פולסים קצובים, קצרים ובטוחים לשימוש (הקרויים 'טכנולוגיית I2PL של Ellipse'), מכוונים אל העור. המערכת מסננת את האור כדי להבטיח כי אורכי הגל בהם נעשה שימוש נספגים בהמוגלובין הנמצא בתוך כלי הדם העדינים ובמלאנין שבכתמי הפיגמנטציה. כאשר תאים המכילים כמות רבה של מלאנין והמוגלובין עוברים את הטיפול, אזור המטרה מתחמם ומתפוגג בתוך כמה אלפיות שניה.

כמה זמן נמשך הטיפול ב-Ellipse?

טיפול פנים מלא נמשך פחות מ-20 דקות. ניתן יהיה לראות שיפור לאחר הטיפול הראשון, אך יידרשו עד שלושה טיפולים להשגת התוצאה המלאה.

האם ניתן לטפל גם בי?

הטיפולים היעילים ביותר הם אלה המתבצעים במטופלים בעלי עור בהיר, שאינם שזופים בעת הטיפול. ככל שעורך שזוף במידה מועטה, כך יגדל הקונטרסט בין כלי הדם ובין צבע כתמי הגיל וצבע רקע העור, מה שיקל על הטיפול. עם זאת, ל-Ellipse יש טיפולים ייעודיים עבור סוגי עור שונים, המספקים את כמות האנרגיה המדוייקת, המתאימה לגוון העור הייחודי שלך.

האם עליי לנקוט אמצעי זהירות מיוחדים לפני ואחרי הטיפול?

חשוב להימנע מחשיפה לשמש, למתקני שיזוף ולתכשירי שיזוף לפני ואחרי תקופת הטיפול. חשיפה שכזו עלולה לגרום לספיגה גדולה של אור, מה שיפחית מיעילות הטיפול. מומלץ גם להימנע מעישון ארבע שעות לפני תחילת הטיפול. באופן כללי, לא נדרש טיפול מיוחד כלשהו לאחר תום הטיפול, אך בעלי עור רגיש יכולים להניח קומפרס קר (או בד קר ולח) על הפנים מייד לאחר הטיפול או להשתמש בקרם ייעודי המומלץ על ידי הרופא המטפל.
לאחר הטיפול, יש להימנע מחשיפה לאור השמש במשך 30 יום, גם אם לא מורגשת דלקתיות באיזור המטופל. אם יש צורך להיחשף לשמש, יש להשתמש בקרם הגנה בעל מקדם הגנה SPF 30 לפחות.

האם הטיפול כואב?

בטיפול מסוג זה אין כל צורך בהדרמה, ומטופלים רבים מתארים אותו בטיפול שאינו כואב כלל, או לכל היותר כתחושת צביטה קלה מלווה בתחושה של חום עדין, המתקבלת לאחר בילוי בשפת הים ביום שמשי.

אילו טיפולים אחרים ניתן לשלב בטיפול זה?

רפואת עור ורפואה אסתטית תמיד ישלבו טכניקות ושיטות הצערה שונות בכדי לשפר את מצב העור בעומקיו השונים.
מילוי קמטים עמוקים ייעשה בעזרת חומצה היאלורונית כגון רבנס, קמטי מצח ועיניים יטופלו בעזרת בוטוקס וריפיון עור ניתן לטיפול על ידי חוטים או במקרים מורכבים יותר על ידי מכשירים זעיר פולשניים כגון פייסטייט.

למה ניתן לצפות לאחר הטיפול?

ייתכן והעור ייראה מעט "מלוכלך" למשך כמה ימים לאחר הטיפול ולאחר מכן יהפוך חלק ורענן יותר ויותר. ניתן לבחור בטיפול תחזוקתי אחד או שניים במהלך השנה, על מנת לשמר את המראה הצעיר של העור.

תמונות לפני ואחרי הטיפול

הצטרפו עכשיו לתוכנית ההכשרה המתקדמת שלנו

לשאלות ובירורים: 03-6030078